الجمعة، 31 أكتوبر 2008

خلى بالك من جهازك

الموضوع بدون مقدمات ومن غير رغى كتير عشان متزهقزش وببساطه شديده وع المصطبه كده ومن غير لف ولا دوران ولا حتى لت وعجن 
أوووووف دا أنا زهقت منى
على العموم ....عشان متقولوش انى رغايه زى بمبه كده يعنى 
هو ايه الموضوع ...........انا نسيت
اه افتكرت ....
بص يا سيدى ......
بتبص على ايه يا عبيط
ياعم متزعلش  مش انت
انا قصدى العبييط اللى بص بجد ومعرفش بص على ايه
نخش فى الجد قبل ما حد يرفع ايده
وبعدين انا بقولكم اهو ...
أنا جامد جداا ومتين جداا
ياترى حد فيكم تخيل مره ايه اللى ممكن يحصل للكمبيوتر بتاعه لما ييجى ينام
تصور انك لما تيجى تنام الجهاز بتاعك بيحصل فيه حجات غريبه جداااااا
اللى هيوضح كلامى ده الفديو اللى انا جبتهولكم
بس الرابط او ميفتح استنى شويه عشان التحميل وبعد كده اتفرج بقى على الفوضى اللى هتحصل لجهازك لما تنام
يالا اسيبكم مع الفديو ومشاهده ممتعه ...
ومتنسوش كل واحد يربط حزامه ......
يالا بينا
ده رابط الفديو 
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق